გ ა ნ ც ხ ა დ ე ბ ა
2017--2018 სასწ. წლის 7 თებერვლიდან ქალაქ თბილისის N76 საჯარო სკოლაში V კლასის მოსწავლეებისთვის იხსნება ქართული ენის წრე.
მსურველებს გთხოვთ, ჩაეწეროთ ქართული ენისა და ლიტერატურის კათედრის ხელმძღვანელთან.
საწრეო გაკვეთილები ჩატარდება ოთხშაბათობით , 14:20—15:20 სთ-ზე, I სართულზე, Vბ კლასის კაბინეტში.
განმცხადებელი : მ.ბლიაძე
26.01.2018 წ
წრის დასახელება: „ხმათა ხავერდების და ღმერთების ენა“
ქართული ენის წრეში გაწევრიანების მსურველთა მშობლის განაცხადის ფორმა
სსიპ ქალაქ თბილისის N76 საჯარო სკოლის ქართული ენის წრე „ხმათა ხავერდების და ღმერთების ენა“
სახელი, გვარი
---------------------------------------------------------------------------
კლასი -----------------------------------------------------------------------------------
საკონტაქტო ინფორმაცია
---------------------------------------------------------------
(მისამართი, ტელეფონი)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
რატომ მსურს ჩემი შვილის
გაწევრიანება სასკოლო წრეში, რას მოველი ამ საქმიანობისგან?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
გთხოვთ, ჩემი შვილი
__________________________ ჩარიცხოთ ქართული ენის წრეში.
თარიღი:
-----------
ხელმოწერა:
წრის სამუშაო პროგრამა
N
|
თვე
და რიცხვი
|
თემა
|
აქტივობა
|
მიზანი
|
რესურსი
|
1
|
07,02
|
.საწრეო მუშაობის
მიზნების გაცნობა;
.ენის რაობა;
.არსებითი სახელი
და მისი ჯგუფები
|
მინილექცია.
პრაქტიკული სამუშაო.
ტექსტის შექმნა
|
სამუშაო ფორმატის
გაცნობა.კეთილგანწყობილი
ურთიერთობის დამყარება.ენის მნიშვნელობის განსაზღვრა.შეძლებენ არსებითი
სახელის ამოცნობას და დაალაგებენ ჯგუფების
მიხედვით.
|
ფორმატი.მარკერი ფანქრები.ცარცი.დაფა.
სახ.ნ.მაღლაკელიძე ქართული
ენა და ლიტერატურა,აკაკი შანიძე, ლეო
კვაჭაძე ----ქართული ენა V კლასი
|
2
|
14,02
|
ბრუნვები და მათი
ნიშნები.
ბრუნვის ნიშნების
გავრცობა.სახელები ფუძეთა მიხედვით.მიმართვა და სასვენი ნიშნები
მასთან.
|
გონებრივი იერიში. მინილექცია.თამაში ,,შვიდი
ძმა“.პრაქტიკული სამუშააო
|
შეძლებენ გამოიცნონ,
რომელ ბრუნვაშია სახელი.იპოვონ ფუძე
და გაარკვიონ როგორფუძიანია იგი.
|
დაფა,ცარცი, კალამი,
ფურცელი,მარკერი ფორმატი.ბარათები.
აკაკი შანიძე, ლეო
კვაჭაძე ----ქართული ენა V კლასი
|
3
|
21.02
|
ფუძეკუმშვადი და ფუძეუკუმშველი სახელები.მათი ბრუნება.
ბოლოთანხმოვნიან სახელთა მართლწერა.
გეოგრაფიულ სახელთა ბრუნება. |
გონებრივი იერიში.მინილექცია. პრაქტიკული სამუშაო.
თვალსაჩინოებისთვის სქემის შექმნა.
|
განასხვავებენ კუმშვად და უკუმშველ სახელებს. შექმნიან თვალსაჩინოებისთვის სქემას. |
ცარცი, დაფა, ფორმატი, სახაზავი, ფერადი ფანქრები.
აკაკი შანიძე, ლეო კვაჭაძე ----ქართული ენა V კლასი
დარეჯან თვალთვაძე---მართლწერის საკითხები.
ფორმატი.მარკერი,ფერადი ფანქრები.ცარცი.დაფა.
სახ.ნ.მაღლაკელიძე ქართული
ენა და ლიტერატურა,აკაკი შანიძე, ლეო
კვაჭაძე ----ქართული ენა V კლასი
|
4
|
28,02
|
არსებითი სახელის რიცხვის ფორმები.არსებითი სახელის შეთანხმება ზმნასთან რიცხვში. |
გონებრივი იერიში.მინილექცია.
ტექსტის რედაქტირება
|
შეძლებენ ამოიცნონ ებიანი და ნართანიანი მრავლობითის ფორმები ტექსტში.აბრუნონ სახელი ებიან და ნართანიან მრავლობითში. შეუწყონ არსებით სახელებს ზმნები რიცხვში. |
ფორმატი.მარკერი,ფერადი ფანქრები.ცარცი.დაფა.
სახ.ნ.მაღლაკელიძე ქართული ენა და ლიტერატურა,აკაკი შანიძე, ლეო კვაჭაძე ----ქართული ენა V კლასი
ცარცი, დაფა, ფორმატი, სახაზავი, ფერადი ფანქრები.
აკაკი შანიძე, ლეო
კვაჭაძე ----ქართული ენა V კლასი
დარეჯან თვალთვაძე---მართლწერის საკითხები.
|
5
|
7,03
|
ბოლოხმოვნიან საზოგადო
სახელების ბრუნება.
ფუძეკვეცადი, ფუძეუკვეცელი, კუმშვად-კვეცადი სახელები
და მათი ბრუნება.
|
გონებრივი იერიში. მინილექცია. პრაქტიკული სამუშაო.
თვალსაჩინოებისთვის სქემის
შექმნა.
|
განასხვავებენ კვეცად,
უკვეცელ და კუმშვად-კვეცად სახელებს
ერთმანეთისაგან.შექმნიან თვალსაჩინოებისთვის სქემას.
|
ცარცი, დაფა,
ფორმატი, სახაზავი, ფერადი ფანქრები.
აკაკი შანიძე, ლეო
კვაჭაძე ----ქართული ენა V კლასი
დარეჯან თვალთვაძე---მართლწერის საკითხები.
|
6
|
14,03
|
საკუთარი სახელები
და მათი ბრუნება.ადამიანის სახელები
და გვარების ბრუნება.
|
გონებრივი იერიში. მინილექცია.ტექსტის კორექტირება
|
ეცოდინებათ საკუთარი
სახელების ბრუნება. შეძლებენ
ტექსტში შეცდომების პოვნას
და მოახდენენ მათ შესწორებას.
|
ცარცი, დაფა,კალამი
თაბახის ფურცელი დარეჯან თვალთვაძე---მართლწერის საკითხები.
|
7
|
21,03
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
გონებრივი იერიში.შემაჯამებელი ტესტური დავალების შესრულება.
|
გაიხსენებენ ნასწავლ
მასალას და მოხდება
მათი შეჯამება.
|
ცარცი, დაფა,კალამი
თაბახის ფურცელი
|
8
|
28,03
|
გეოგრაფიულ სახელთა ბრუნება.
|
მინილექცია. ტექსტის შექმნა.
|
ეცოდინებათ გეოგრაფიულ სახელთა ბრუნება
|
ცარცი , დაფა
აკაკი შანიძე, ლეო
კვაჭაძე ----ქართული ენა V კლასი
დარეჯან თვალთვაძე---მართლწერის საკითხები.
|
9
|
4,04
|
ზედსართავი სახელის
რაობა და მისი
ტიპები.ზედსართავ სახელთან დაკავშირებული მართლწერის
საკითხები
|
მინილექცია;
ვენის დიაგრამა
ტექსტის
შექმნა
|
შეძლებენ გაარჩიონ ერთმანეთისგან ყოლა-ქონების,უყოლობა-უქონლობის,სადაურობის დანიშნულების,ხელობის სახელები.ეცოდინებათ, როგორ იწერება ბრუნვის ნიშნებით წარმოქმნილი
ზედსართავი სახელები.
|
ცარცი, დაფა,
ფორმატი, სახაზავი, ფერადი ფანქრები.
აკაკი შანიძე, ლეო
კვაჭაძე ----ქართული ენა V კლასი
დარეჯან თვალთვაძე---მართლწერის საკითხები.
|
10
|
11,04
|
ზედსართავი სახელების
ხარისხის ფორმები,სინონიმური და ანტონიმური ზედსართავი
სახელები.ზედსართავი სახელის ბრუნება
ცალკე და არსებით
სახელთან ერთად.
|
ტექსტიდან ამოწერენ
ზედსართავ სახელებს არსებით
სახელთან ერთად. არსებით
სახელებს შეურჩევენ რაც შეიძლება მეტი
ზედსართავ სახელს.
|
ეცოდინებათ არსებით სახელთან ზედსართავი
სახელის მართებული გამოყენება.
|
უცხო ტექსტი--ნაწყვეტი ვაჯა-ფშაველას მოთხრობიდან
,,ხმელი წიფელი.“ მარკერი, ცარცი , დაფა. თაბახის
ფურცელი.
|
11
|
18.04
|
რიცხვითი სახელი.
რიცხვითი სახელის მართლწერა,რიცხვითი სახელთა
ბრუნვა.
|
გონებრივი იერიში.მინილექცია.
ტექსტის რედაქტირება.თამაში „მხიარული
რიცხვები“
|
ეცოდინებათ რიცხვითი
სახელის მართლწერა. იპოვიან
ტექსტში შეცდომებს და შეასწორებენ
. თამაშის მიზანია ისწავლონ
რომაული და არაბული
რიცხვების მართლწერა.
|
ფორმატი.მარკერი,ფერადი ფანქრები.ცარცი.დაფა.
აკაკი შანიძე, ლეო
კვაჭაძე ----ქართული ენა V კლასი
|
12
|
25,04
|
რიცხვითი სახელის
ბრუნება.რიცხვითი სახელის გამოყენება
არსებით სახელთან და ზმნასთან
|
გონებრივი იერიში ,
მინილექცია,შეცდომების გასწორება.
|
იპოიან და გაასწორებენ შეცდომებს
ტექსტში,განმარტავენ შეცდომების ტიპებს.
|
დაფა ცარცი,
კალამი, თაბახის ფურცლები
დარეჯან თვალთვაძე---მართლწერის საკითხები.
|
13
|
2,05
|
ავტორის ვინაობა,პირდაპირი ნათქვამი
და სასვენი ნიშნები
მასთან
|
გონებრივი იერიში.
მინილექცია. მოსწავლეები მოიგონებენ წინადადებებს სადაც
გამოყენებული იქნება პირდაპირი ნათქვამი.
|
მოსწავლეებს შეეძლებათ
თვითონ შექმნან წინადადებები სადაც
გამოყენებული იქნება პირდაპირი
ნათქვამი.
|
დაფა,ცარცი, კალამი.
მარკერი. თაბახის ფურცელი
|
14
|
16,05
|
სასვენი ნიშნები
შორისდებულთან, ,,რომ „ კავშირთან,
|
გონებრივი იერიში
, მინილექცია, დამოუკიდებელი სამუშაო.
|
მოსწავლეები შეეძლებათ
სასვენი ნიშნების მართებულად
გამოყენება დამოუკიდებელ სამუშაოში
|
დაფა,ცარცი, კალამი.
მარკერი. თაბახის ფურცელი
|
15
|
23,05
|
დიალოგი. სასვენი
ნიშნები ,,ჩართულ „ სიტყვებთან და გამოთქმებთან
|
მინი ლექცია. მხიარული თამაში ,,დიალოგი“.ტექსტზე მუშაობა.
|
მოსწავლეებს შეეძლებათ
ზეპირად გაესაუბრონ ერთმანეთს,ხოლო მესამე
პირმა ეს ყოველივე გადმოსცეს წერიობით.
ასევე წაიკითხავენ ტექსტში
მოცემულ დიალოგს და შეეცდებიან
წერილობით გადმოსცენ მაწარმოების
შინაარსი. დიალოგში ეცდებიან
გამოიყენონ ე.წ. ,,ჩართული“ სიტყვები
და გამოთქმები.
|
დაფა,ცარცი, კალამი.
მარკერი. თაბახის ფურცელი
სახ.ნ.მაღლაკელიძე--ტექსტი--
გოდერძი ჩოხელი ,,საზიარო
ყვავი“ პიევეი თავი.
|
16
|
30,05
|
შემაჯამებელი ტესტი.
შეძლებენ მიღებული ცოდნის
გადმოცემას.
|
ტესტზე მუშაობა.
|
შეძლებენ მიღებული
ცოდნის წარმოჩენას
|
ტესტი. კალამი
|
წრის მუშაობის შეფასების კითხვარი მოსწავლის მშობლისათვის----------------------------------------------------------------------
დროულად მიიღთ თუ არა ინფორმაცია წრის მუშაობის შესახებ?
|
|
შეგექმნათ თ არა რაიმე სახის დაბრკოლება შვილის წრეში გაწევრიანებისას?
|
|
გაეცანით თუ არა წრის სამუშაო გეგმას?
|
|
იყო თუ არა, თქვენი აზრით, წრის სამუშაო გეგმა მოსწავლის ინტერესებზე
მორგებული?
|
|
ეხმარებოდა თუ არა მოსწავლეს
წრეზე განხილული საკითხები ცოდნის გაღრმავებაში?
|
|
ხართ არა კმაყოფილი წრის მუშაობით?
|
|
გამოირჩეოდა თუ არა წრის თემატიკა მრავალფეროვნებით
|
|
იყო თუ არა წრის მუშაობისას სასურველი კეთილგანწყობილი გარემო?
|
|
ხართ თუ არა კმაყოფილი წრის
მუშაობით? რას ისურვებდით ?
|
წრის მუშაობის შეფასების კითხვარი წრის წევრისთვის-----------------------------------------------------------------
დროულად შეიტყვეთ თუ არა ინფორმაცია წრის გახსნის თაობაზე?
|
|
შეგექმნათ თუ არა რაიმე სახის პრობლემა გაწევრიანებისას?
|
|
გაეცანით თუ არა წრის მუშაობის გეგმას?
|
|
იყო თუ არა გათვალისწინებული წრის მუშაობისას თქვენი ინტერესები?
|
|
რაში დაგეხმარათ წრეზე განხორციელებული აქტივობები?
|
|
იყო თუ არა მრავალფეროვანი წრის აქტივობები?
|
|
რომელ აქტივობას გამოყოფდით განსაკუთრებით?
|
|
შეგხვდათ თუ არა რაიმე დაბრკოლება წრის მუშაობისას?
|
|
იყო თუ არა შექმნილი მუშაობის პროცესში კეთილგანწყობილი გარემო?
|
|
რა ხარვეზები ჰქონდა წრის მუშაობას?
|
|
გაქვთ თუ არა სურვილი წრის მუშაობის
გაგრძელებისა?
|
|
კმაყოფილი ხართ თუ არა მასწავლებელთან მუშაობით?
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий